tisdag 12 november 2013

Hej på er alla nya och gamla läsare , fotkunder och aloe vera älskare.
Nu har jag verkligen legat på latsidan som ni ser.
Sommar och hösten  har varit så fulla av fantastiska möten med mycket aloe vera .
Jag nådde ett av mina stora mål i slutet av april då jag blev manager i Forever Living Products , en nivå som är åtråvärd och från den plattformen kan jag nå massor av sköna mål. Så jag har jobbat hårt med att hjälpa andra att göra samma sak.
Nästa projekt är att göra ett aloe vera kontor hemma med 50-tals  touch. Spännande.

Jag har hur roligt som helst på jobbet som jag nu styr hemifrån. Härliga utbildningar för hela stora teamet i vår kurslokal i city, i Huddinge , Folkets Hus , Aula Magna, samt på kursgårdar.
Trevliga hemmavisningar och mässor.

Jag är också delaktig i en HälsoStudio i Gröndal där jag har mina produkter till försäljning.
Vi är ett skönt gäng med olika terapeuter som, yoga, rosen behandling, färgbehandling , massager
av olika slag, frisör m .fl.  Det är ÖPPET HUS DEN 30/11 11-16 så kom förbi.
Jag gör  julpresent påsar till försäljning.

Behöver du fylla på medenergi så måste du prova eller fortsätta med aloe vera GEL,
ARGI+, ULTRA SHAKE.   Tänk skön mage-sköna tankar

Jag har alltid GELLY, HEAT LOTION, PROPOLIS, TANDKRÄM , ANSIKTS PRODUKTER,
KROPPSKRÄMER, SPA PRODUKTER,  KOSTTILLSKOTT, LIPS.

Kontakta mig så får jag höra vad just DU behöver.

Ha det  och njut av livet.
Kram på er alla/  Rose-Marie S.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar